انتخاب لباس

شلوار جین در دوران بارداری

شاید از خرید برخی لباس های مخصوص بارداری بتوان صرف نظر کرد اما شلوار بارداری لازم است و از آنجا که تمام طول بارداری استفاده می شود، باید درست انتخاب شود. طی سال های اخیر، انواع شلوارهای بارداری به بازار آمده که انتخاب را کمی سخت می کند یکی از این شلوارها شلوار جین است تنها تفاوت این شلوارها با شلوار جین معمولی قسمت کمر آنهاست و تنظیم روی شکم است. سایز شلوار خیلی نباید بزرگ باشد چون نمای زیبایی نخواهد داشت. گرچه راحتی لباس بارداری در انتخاب حرف اول را می زند اما بیشتر خانم های باردار به زیبایی هم اهمیت می دهند.

اگر در ماه‌های اول بارداری هستید، شلوار جین بارداری می‌تواند یک انتخاب مناسب و راحت برای شما باشد. شما می‌توانید آن را هم با کفش پاشنه بلند و هم با کفش‌های ورزشی بپوشید. این نوع از لباس بارداری به اندازه‌ای راحت است که شما بعد از تولد نوزاد خود، همچنان خودتان را در این لباس خواهید دید.

انواع شلوار جین بارداری

قرار گرفتن کمر در زیر شکم

در این مدل از شلوارهای جین بارداری، کمر کشی شلوار در زیر شکم قرار می‌گیرد و اگر پوشیدن تاپ‌های تنگ را می‌پسندید می‌توانید با این شلوار یک استایل عالی داشته باشید.

قرار گرفتن کمر در بالای شکم

کمر نرم و کشی این مدل از شلوار جین تا بالای برآمدگی شکم آمده و شکم را در بر می‌گیرد.

شلوار جین با قسمت‌های کشی در اطراف

تقریباً این مدل از لباس بارداری شبیه به شلوار جین معمولی است با این تفاوت که در دو طرف شلوار، کش‌های پهنی دوخته شده است که اجازه می‌دهد شما راحت بنشینید و راه بروید.

سبک های مختلف شلوار جین بارداری

علاوه بر انتخاب بهترین و مناسب‌ترین شلوار جین بارداری، باید به سبک آن نیز دقت کنید. از جمله مدل‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید: مدل اسکنی که از بالا تا پایین، جذب می‌باشد. مدل بوی فرند که از بالا تا پایین راسته بوده و فاق آن نرمال است. مدل کوتاه، مدل زیپ دار، جین معمولی و مدل جین بوت کات که در فصل سرما می‌توانید شلوار را بر روی بوت‌های خود بپوشید.

آنچه باعث می‌شود شما شلوار جین بارداری را انتخاب کنید

  • شلوار جین بارداری با شلوار جین معمولی تفاوتی نداشته و احساس راحتی خواهید داشت.

  • احساس نمی‌کنید که لباس بارداری به تن کرده‌اید.

  • می‌توانید کمر آن را هم در بالای شکم و هم در زیر شکم قرار دهید، مانند روزهایی که برآمدگی شکم را نداشته‌اید.